Strona Główna Rejestracja Galeria Historia O Klubie KontaktNiedziela, Wrzesień 24, 2017
Register Welcome Guest, Would you like to Register  
Klub
Podstrony
SENIORZY
MŁODZIEŻ
DZIECI
Nawigacja
Serwis
Strona Główna
Prawa Autorskie
Rejestracja
Regulamin
Reklama
Szukaj
Galeria
Błękitna TV
Klub
Historia
O Klubie
Zarząd
Kontakt
Trenerzy
Sponsoring
IV Liga
Kadra
Terminarz
Strzelcy
Strzelcy Ligi
Kolejkami
Kartki
Transfery
Sparingi
Sędziowie
PP POZPN
PP MZPN
Baraże o IV Ligę
B-Klasa
Kadra
Terminarz
Strzelcy
Strzelcy Ligi
Kolejkami
Kartki
Transfery
Sparingi
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

imienin
03/09/2016 10:14
http://www.imienin.pl

imienin
03/09/2016 10:14
http://www.imienin.pl

kibic1
04/12/2015 17:39
Admin możesz zmienić to zdjęcie z czołówki? z góry dzięki Pozdrowionka

Extranet

Statystyki
Sponsoring
Zachęcamy wszystkich sympatyków piłki nożnej do finansowego wspierania klubu MKS Błękitni Gąbin.


Miejski Klub Sportowy "Błękitni" Gąbin
09-530 Gąbin, ul. Dobrzykowska 33
NIP: 774 321 19 33, REGON: 145 97 76 91
tel. 605821502, 602261949



Dobrowolnych wpłat można dokonywać na konto bankowe:
PKO BP SA Oddział 2 w Płocku: 22 1020 3974 0000 5302 0236 9759
z dopiskiem: darowizna na cele statutowe Klubu

Pomóż nam i Ty... Każdy grosz się liczy!


• DLACZEGO WARTO SPONSOROWAĆ KLUB PIŁKARSKI ?

17,6 mln. Polaków deklaruje zainteresowanie futbolem. Przedsiębiorstwa i marki angażujące się jako sponsorzy futbolu, doceniają coraz częściej korzyści płynące z działalności w tej dyscyplinie sportu. Rozgrywki ligowe, kluby sportowe i imprezy rangi mistrzowskiej są skutecznymi platformami komunikacji. Poprzez nie, sponsorzy zwiększają swoją popularność, poprawiają wizerunek i optymalizują wartość swojego przedsiębiorstwa lub znaku towarowego. Klub jest jedną z platform komunikacyjnych wykorzystywanych przez sponsorów futbolu. Poprzez reklamy umieszczane w otoczeniu klubów, firmy i marki otrzymują możliwość komunikacji z ludźmi oglądającymi mecze na stadionach. Równie ważna jest dla sponsora obecność w transmisjach telewizyjnych, powtórkach, wiadomościach sportowych, programach TV o tematyce piłkarskiej, zdjęciach w artykułach prasowych i tematycznych stronach internetowych. Poprzez nośniki reklamowe wymienionych typów, sponsor dociera ze swoim przekazem do grup miłośników futbolu. Zaangażowanie firm w sponsorowanie wydarzeń sportowych przekłada się na pozytywny odbiór tych firm. Sponsorowanie sportu może być jednym z najskuteczniejszych elementów budowania pozytywnego wizerunku firmy.

Ocena firm sponsorujących sport:
Zaangażowanie firm w sponsorowanie wydarzeń sportowych przekłada się na pozytywny odbiór tych firm. Sponsorowanie sportu może być jednym z najskuteczniejszych elementów budowania pozytywnego wizerunku firmy.


Piłka nożna (skojarzenia):
- bliski mi sport - 24,7 %
- męski sport - 24,5%
- współpraca - 20,7%
- atrakcyjny sport - 15,9%
- masowy sport - 15,9 %

Piłka nożna jest jednym z nielicznych sportów wywołujących bardzo silne zaangażowanie emocjonalne kibiców. Emocje sportowe towarzyszące przekazowi mocno wpływają na głębokość wrażeń odbiorców, a co za tym idzie na skuteczność odbioru komunikatu reklamowego. 45,1% kibiców, w przypadku piłki nożnej, potrafi wskazać nazwę minimum jednej firmy zaangażowanej w sponsoring tej dyscypliny. Jest to wskaźnik nieosiągalny dla innych dyscyplin. Większość z nich może się pochwalić zaledwie kilkuprocentową, a w nielicznych przypadkach kilkunastu procentową znajomością sponsorów.


• PAKIETY SPONSORSKIE I PARTNERSKIE

Sponsor Oficjalny

W ramach pakietu "Sponsor Oficjalny" firma otrzymuje prawo do:
- wykorzystywania nazwy i znaku klubu w działaniach z zakresu marketingu, reklamy i public relations.
- umieszczenia logo firmy z na komplecie strojów meczowych.
- umieszczenia na ogrodzeniach wokół boiska, swoich tablic reklamowych.
- umieszczenia logo firmy na wszelkich materiałach poligraficznych związanych z funkcjonowaniem klubu oraz wykorzystywanymi w ramach organizacji i promocji poszczególnych wydarzeń w których brać będą udział drużyny klubowe (bilety meczowe, zaproszenia, plakaty).
- umieszczenia logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu.
- gwarancje wyłączności branżowej.


Sponsor wspierający

W ramach pakietu "Sponsor Wspierający" firma otrzymuje prawo do:
- wykorzystywania nazwy i znaku klubu w działaniach z zakresu marketingu, reklamy i public relations.
- umieszczenia na ogrodzeniach wokół boiska, swoich tablic reklamowych.
- umieszczenie logo firmy na wszelkich materiałach poligraficznych wykorzystywanych w ramach organizacji i promocji poszczególnych wydarzeń w których brać będą udział drużyny klubowe (bilety meczowe, zaproszenia, plakaty).
- umieszczenia logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu.
- gwarancje wyłączności branżowej.


Sponsor/Partner produktowy (sprzęt sportowy):

W ramach pakietu "Sponsor/Partner produktowy", w zamian za sfinansowanie, dofinansowanie lub udostępnienie pokaźnego rabatu na sprzęt sportowy swojej marki, firma otrzymuje prawo do:
- wykorzystywania nazwy i znaku klubu w działaniach z zakresu marketingu, reklamy i public relations.
- umieszczenia na ogrodzeniach wokół boiska, swoich tablic reklamowych.
- umieszczenia logo firmy na biletach i plakatach meczowych.
- umieszczenia logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu.
- gwarancje wyłączności branżowej.


Sponsor meczu (abonament na jeden mecz piłkarski):


Pakiet adresowany do firm, które są zainteresowane promocją swojej firmy na konkretnym meczu ligowym. W ramach oferty przewidziany jest szereg działań promocyjnych, konkursowych, i audio-wizualnych, umożliwiający dotarcie do widzów uczestniczących w widowisku sportowym.
W ramach pakietu "Sponsor meczu" firma, podczas meczu przez siebie sponsorowanego, otrzymuje prawo do:
- umieszczenia na ogrodzeniach wokół boiska, swoich tablic reklamowych.
- umieszczenia logo firmy na biletach i plakatach meczowych.
- dołączenie do kolportażu biletów, swojej oferty reklamowej.
- umieszczenia logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu (2 tygodnie [tydzień przed meczem oraz tydzień po meczu]).
- zagwarantowania zespołowi t-shirtów z własną reklamą, które będą używane podczas rozgrzewki przedmeczowej i w przerwie spotkania.
- informacji podawanej przez spikera zawodów (dwa razy przed meczem, w jego przerwie oraz po zakończeniu meczu)
- reklama w postaci spotów audio na stadionie.
- możliwość ufundowania nagrody dla najlepszego zawodnika meczu (nagroda wręczana osobiście przez przedstawiciela firmy sponsorującej na murawie zaraz po zakończeniu spotkania)
- możliwość ustawienia stoiska reklamowego na terenie obiektu.


Sponsor internetowy:

W ramach pakietu "Sponsor internetowy" w zamian za opłacanie kosztów związanych z utrzymaniem oficjalnej strony internetowej klubu, firma otrzymuje prawo do:
- wykorzystywania nazwy i znaku klubu w działaniach z zakresu marketingu, reklamy i public relations.
- umieszczenia logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu.
- umieszczenia na ogrodzeniach wokół boiska, swoich tablic reklamowych.
- umieszczenia logo firmy na biletach i plakatach meczowych.
- gwarancje wyłączności branżowej.


Sponsor/Partner medialny:

W ramach pakietu "Sponsor/Partner medialny" w zamian za regularne umieszczanie artykułów dotyczących zespołów klubu w prasie, w radiu lub w telewizji, firma otrzymuje prawo do:
- wykorzystywania nazwy i znaku klubu w działaniach z zakresu marketingu, reklamy i public relations.
- umieszczenia logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu.
- umieszczenia na ogrodzeniach wokół boiska, swoich tablic reklamowych.
- umieszczenia logo firmy na biletach i plakatach meczowych.


Na boisku najważniejsza jest skuteczność. Podobnie jest w działaniach biznesowych. Pragniemy, aby nasza współpraca miała formę partnerstwa, które przynosić będzie obydwu stronom optymalne korzyści. Jesteśmy otwarci na wszelkiego typu propozycje dodatkowych działań z Państwa strony. Wierzymy w efektywność "rozmowy" jako formy dochodzenia do najlepszych rozwiązań.

Na koniec warto również dodać, że nasza oferta pakietów sponsorskich nie wyczerpuje wszystkich możliwości reklamy. Jesteśmy otwarci na każą Państwa propozycje współpracy.


• MIEJSCA REKLAMOWE NA KOMPLETACH MECZOWYCH


PRZÓD
- front koszulki to zdecydowanie najlepsze miejsce dla sponsorów, zapewniające najczęstszą obecność w mediach. Statystyki dowodzą, iż w przypadku transmisji telewizyjnej meczu logo będzie bardzo dobrze widoczne przez aż średnio 23 minuty (nie wliczając pomeczowych wywiadów). Front koszulki (a zarazem reklama) jest niemal zawsze widoczny na fotografiach w prasie i innych źródłach informacji. Nasi piłkarze założą koszulkę z logo Państwa firmy w trakcie wszystkich rozgrywanych meczów (Liga, mecze Pucharu Polski, spotkania towarzyskie). Większość zespołów często jest głownie kojarzona z marką umieszczoną w najbardziej reprezentacyjnej części stroju.

TYŁ
- bardzo atrakcyjne miejsce dla reklamodawców będące połączeniem doskonałej widoczności i prezentacji w mediach. Reklama umieszczona pod numerem zapewnia częstą obecność w mediach elektronicznych i drukowanych. To połączenie sprawia, że reklamodawcy i sponsorzy chętnie sięgają po tę formę promocji marki.

RĘKAW
- reklama będzie dobrze widoczna przez większość meczu. Zaletą tego miejsca jest bardzo dobra widzialność przy zbliżeniach i planach powtórkowych. Ta forma reklamy znana jest z meczów siatkarzy i piłkarzy ręcznych.

SPODENKI
- miejsce reklamowe na nogawce jest drugim pod względem wielkości i atrakcyjności na froncie piłkarskiego stroju.
- tył spodenek meczowych to także bardzo atrakcyjne, dobrze widoczne miejsce reklamowe. W lidze austriackiej reklamodawcy najchętniej wykorzystują właśnie ten element odzieży.


• KONTAKT

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji. W sprawach związanych ze sponsoringiem, prosimy o kontakt z Zarządem Klubu, wszelkich informacji udziela:
Wojciech Ziarkowski: +48 605 821 502


Sponsor Główny

Miasto i Gmina Gąbin

Partner Sportowy

Football Academy Gąbin

Ostatni Mecz
17. kolejka IV ligi:

Błękitni Gąbin
0 : 1
Mazur Gostynin

Gąbin, sobota, 14 listopada, godz. 13:00
Kolejny Mecz
IV liga:

Koniec
vs
Rozgrywek

Ostatni Mecz Rezerw
9. kolejka B-Klasy:

Błękitni Gąbin
4 : 0
Szopen Sanniki

Gąbin, niedziela, 8 listopada, godz. 13.30
Kolejny Mecz Rezerw
B-Klasa:

Koniec
vs
Rozgrywek

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 288
Najnowszy Użytkownik: kxyxzrxuzj
Ostatnio online
kxyxzrxuzj 3 weeks
xmibxmqvwa 4 weeks
tfqqjcojgx 4 weeks
ltceypmdyo 4 weeks
zzozzzwllx 4 weeks
znmfagylpt 4 weeks
vixscbidfw 4 weeks
agtendioey 4 weeks
jetuvllzqy 4 weeks
lnbfifksvp 4 weeks
Ankieta
Czy ta strona jest potrzebna?

Tak

Nie

Obojętne

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Związki Piłkarskie

Wydziały Sędziowskie

Buttony










Copyright © 2010 by Mati & zagloba

Powered by PHP-Fusion v6.01.6 ©

SoftBlue Skin Created by: Sigma12 - Ported for PHP-Fusion by:
PHP-Fusion Themes

1451254 Unikalnych wizyt
 

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie